Minden, amit tudni kell az F&M autószervizről!

Az F&M Autószervizt nem azért hoztuk létre, hogy eggyel több utcában legyen szerelő műhely.

F&M Autószerviz jellemzői

  • fiatalos
  • ambiciózus
  • korrekt
  • szakmai fegyelem
  • maximalizmusra törekvés
  • átláthatóság
  • bizalomgerjesztő

Fajt Ferenc
ügyvezető

fajt.ferenc@fmautoszerviz.hu

Jurecz Mátyás
ügyvezető

jurecz.matyas@fmautoszerviz.hu

F&M Autószerviz bemutatkozás

Azt vettük észre, hogy a gazdaság különböző területein azzal tűnnek ki és lesznek sikeresek vállalkozások, hogy – ahelyett, hogy valami pluszt, újat adnának az ügyfeleknek – egész egyszerűen azt a szakmát, amit választottak jól csinálják. Trükkök, kisbetűk nélkül. Több példát is találni az interneten újonnan nyitott cukrászdától a CNC műhelyig. Ezen vállalkozások többsége már nem újat nyújt. A szakmája részleteibe menően, azt elemezve, szigorú szabályok, fegyelem betartásával csinálnak minőségileg jobb termékeket. Ott tartunk, hogy ma úgy is lehet sikeres vállalkozást csinálni, hogy a terméket nem átlagos, vagy „jó az úgy” alapanyagból készítik, hanem odafigyelnek az alapanyagokra, minőségre. Nem csak „eladni szeretnének”. Ettől nem lesz például a cukrászda luxus cukrászda. Nem szálnak el az árakkal, megfizethetők maradnak. Még is megéri, hiszen kitűnnek a többiek közül a minőségi termékkel (és persze sok minden mással, ami elválaszthatatlan részét képezi a minőségi szolgáltatásnak, amitől az „eladás” értékesítéssé válik).

fm-autoszerviz-epuleteEzt a hiányosságot véltük felfedezni a gépjármű szerviz szolgáltatásban. Egyrészt, mert a szervizek többsége mindent szeretne csinálni (sokszor a minőség rovására). Bár egyre többen veszik észre, hogy jobb szakosodni és azt jól csinálni. Még is a szervizek többségét tekintve hiányosak. Valami mindig hiányzik a teljes elégedettséghez, ahhoz, hogy azt lehessen mondani: ez a szerviz más. Nem csinál különöset, vagy újdonságot, még is más. Az egyes szervizek vagy szolgáltatásokkal szállnak el, vagy megjelenésben vannak hiányosságaik, esetleg a kommunikációjuk nem megfelelő, vagy éppen megfizethetetlenek.

Azt akarjuk elérni, hogy a mi szervizünk megjelenésében, kommunikációjában (ide értve az ügyfél támogatást, kapcsolattartást, stb.), szolgáltatásai minőségében, áraiban is jól átgondolt, mindkét fél számára korrekt legyen. Bízunk benne, hogy ha mindezt megvalósítjuk, akkor leendő ügyfeleink felismerik azt a pluszt, ami valójában a teljesség igénye. Szeretnénk, ha ezt megismerve már ehhez is ragaszkodnának és kialakítanánk egy az autójára igényes, következetes ügyfélkört, akik azért járnak az autó szervizbe, mert jó karban akarják tudni az autójukat és, mert felismerték, hogy így kevesebbe kerül az autó fenntartása, mint ha mindig „csak menjen, valahogy oldjuk meg”.

fm-autoszerviz-rendszeres-atvizsgalasAz általunk vállalt szolgáltatások közül a rendszeres karbantartási munkálatok azok, amit a jármű éves futásteljesítménye alapján jó közelítéssel meg tudunk határozni. Pl.: futásteljesítmény alapján meg tudjuk mondani, hányszor érdemes ellátogatni szervizünkbe olajcsere, fékjavítás, gumicsere, átvizsgálás miatt és egy évben mennyibe kerül ez az ügyfélnek, ha autóját jó állapotban akarja tudni.

Újra értelmet nyer a korábban sokat hallott (TMK) Tervszerű Megelőző Karbantartás. Az idő múlásával ezen behatárolható szolgáltatások körét szeretnénk kibővíteni, melyhez az alkatrészek futásteljesítményének ismerete szükséges.

Továbbá minden nálunk szervizelt autónak nyitunk egy mappát, melyben az autó nálunk töltött ideje alatt gyűlnek az autóval kapcsolatos információk. Pont, mint a kórházban a zárójelentések. Azt gondoljuk, az autó eladásakor sokat jelenthet, ha leigazolható szerviztörténete a járműnek.

fm-autoszerviz-futomu-allitasCégek esetében pedig szorosabbra tervezzük venni a kommunikációt. A járművek tervezett megérkezése, elvégzett javítása után e-mailen keresztül megküldünk minden információt az illetékesnek, hogy bármikor visszakereshető maradjon és ellenőrizhető pl. év végén, hogy annyi volt-e a jármű költsége az adott évben, mint amit jósoltunk/vállaltunk. Több cégvezetővel konzultálva kiderült, hogy többségüknek fogalma sincsen, mennyibe kerül neki egy évben egy autója. Ellenőrizni pedig sem ideje, sem energiája nincsen. A másra bízott flották pedig a gyakorlatban épp úgy ellenőrizhetetlenek, mintha nem lenne megbízott. Nagyon megbízható ember kell ahhoz, hogy fontos legyen neki a flotta állapota, költséghatékonysága azon kívül, hogy úgy látszódjon, Ő dolgozik. Egyszóval a megbízott ember sosem annyira érdekelt, mint a tulajdonos. Plusz egy e-mail cím a tulajdonosnak pedig már nem akkor a teher. Melyet ha kell, megnéz és ellenőriz.

Ettől persze még szükséges lehet egy flottáért felelős a cégnél, de a fontos részletek, döntések, nincsenek a kezébe adva, ergo Ő is ellenőrizhetővé válik.

Közeli tapasztalatból is ismerjük, hogy sokat lehet spórolni a flotta karbantartásán, ha korrekt céggel javíttatjuk és ellenőrizhető a folyamat, sőt kimutatás is készíthető!

A minőséget minőségi alkatrészekkel, azok szakszerű beépítésével, széles motor- és váltó olaj választékkal, valamint annak gondos kiválasztásával kívánjuk biztosítani.

Tekitse meg szolgáltatásainkat
Nézze meg árainkat
Kérjen ingyenes árajánlatot